Maaliskuu

╰⊱♥⊱╮ღ꧁ Hei! ꧂ღ╭⊱♥≺

Hyvää maaliskuuta jokaiselle! Se onkin mennyt eteenpäin aivan rymisten, tuntuu että nää kolme viikkoa on mennyt viikossa ohi. Kohta on huhtikuu??

Pohjoisessa oli koko viime loppuviikon aivan ihana aurinko ja valo, joka pelasti mun kuvaus-inspiksen ihan täysin. Mulla ei ole kiinnostusta lähteä ulos kuvaamaan, jos ei paista aurinko- en tykkää kuvata, kun valo on latteaa ja harmaata ): päädyinkin sit ottamaan Riesan mukaan kun mentiin sunnuntaina ulkoilemaan laavulle, iltapäivän aurinko on aina niin ihanaa!! Ja sainkin ihan mahtavia kuvia!! Ne sai instassakin jo paljon hyvää palautetta, ja oon itsekkin tosi innoissani näistä </3
Sen lisäksi tein Riesan peruukille hoito-operaation, kun sen takatukka alkoi olla jo aika huonossa kunnossa. Kuumavesihoidon lisäksi tein sit sille vähän uutta stailausta, korkkiruuvikiharat taakse ja vähän muotoilua sille lyhyemmälle osalle < 3 se inspaa nyt tosi paljon!

Kaiken tän lisäksi mulla on jälleen hitunen maaliskuun ja kevään haaleuden tunteesta, josta oon tänne aiemminkin kirjoittanut, varmaan Ilviiran ensimmäisen postauksen ohessa. Keväässä ja valon lisääntymisessä on mulle jotain hyvin tärkeää ja hyvää, mutta samalla se aika on tosi väsyttävää ja haikeaa. Sehän on ihan luonnollista kun keväällä valo lisääntyy rankasti, varsinkin täällä Lapissa…

En keksi tähän alkuun hirveästi enempää juttua, mennään vaan suoraan kuviin c:

・゜゜・:.。..。.::゜・:.。. .。.:・゜゜


MUN MURU ♡♡♡
Sain näihin kuviin ikuistettua tosi hyvin tällaisen kevään toiveikkaan valon mutta myös sen haikeuden 💔 Tää oli kans semmonen reissu et otin nuken mukaan vähän silleen että ”jos sattuu löytymään kiva paikka niin ehkä kuvaan” ja sit kun päädyin ottamaan kuvia niin niistä tuli ihan todella hyviä ja tärkeitä… Valo tekee ihmeitä mun kuville, se on vähän semmonen signatuuri-tyyli mun kuvissa, tykkään siitä tosi paljon x3

++ Samana päivänä aamulla nappasin olkkarissa Ilviirasta pari aurinkokuvaa ☆ Sekin on tosi iso inspon lähde tällä hetkellä jostain syystä!!

Nyt oli kyllä sellanen hyvän mielen postaus et huh! Nytkin on ulkona nätti keli aamun pilvisyyden ja sateisuuden jälkeen♡ Nukuin kans viimeyönä tosi hyvin, oltiin poikaystävän kanssa sylikkäin koko yö ilman että kumpikaan pyöri tai heräili, ja se on harvinaista XD

Ihanaa kun luit, jätä vaikka joku kiva kommentti ♡

Ensi postaukseen!

Lintu

1 thoughts on “Maaliskuu

Add yours

Jätä kommentti

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑

Design a site like this with WordPress.com
Aloitus